W nawiązaniu do konwencji wiedeńską z 1961 roku, nasiona konopi nie zaliczają się do środków odurzających ponieważ nie zawierają żadnych substancji psychoaktywnych i nie są traktowane jak narkotyk w rozumieniu ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii.
Wg polskiego prawa na terenie Polski posiadanie i sprzedaż nasion marihuany jest dozwolone. Natomiast uprawa nasion oraz pomoc w uprawie jest nielegalna. Również sklep który świadomie wysyła nasiona osobie planującej uprawę, sianie ww. nasion w kraju w którym jest to nielegalne popełnia przestępstwo. Wg prawa jest to obłożone karą pozbawienia wolności w podobnym wymiarze jak za samą uprawę.

Nie przyjmuje reklamacji z powodu:

- nasiona nie wykiełkowały
- rośliny nie utrzymały sie zaraz po wysianiu
- rośliny "zmutowały"

Jednak rozpatrujemy reklamacje jeśli:
- zakupione nasiona przyszły uszkodzone (zgniecione)
- nie odpowiada Ci ich wygląd lub nie spełniają oczekiwań pod kątem kolekcjonerskim

Jak należy złożyć reklamację?:

- Reklamację zgłaszamy wysyłając e-malia
- Treść reklamacji musi zawierać:

- numer zamówienia lub data zamówienia wraz z imieniem i nazwiskiem zamawiającego oraz nr telefonu (do ewentualnego kontaktu z osobą reklamującą towar)
- odmiany które zamówiłeś, 
- określenie tematu reklamacji - nazwa odmiany oraz ilość
- adres do wysyłki nowych nasion.

Sklep w przeciągu 24 godz. od złożenia reklamacji odpowie jak dana reklamacja została rozpatrzona. Przygotuj się na odesłanie do nas wadliwych nasion - wskazówki otrzymasz w odpowiedzi na reklamację.

Pozytywnie rozpatrzone reklamacje

Wszystkie pozytywnie rozpatrzone reklamacje zostaną przez nas wysłane za pośrednictwem firmy kurierskiej tej samej co podstawowego zamówienia. Reklamacja będzie zawierała ten sam rodzaj nasion (reklamacja odmian automatycznych - wysyłka odmian automatycznych; reklamacja odmian feminizowanych - wysyłka odmian feminizowanych). Jest możliwość że reklamacja nie będzie zawierała dokładnie tych samych odmian, jednak odmiany wysyłane za reklamacje będą porównywalne pod kątem genotypów jak i plonu, czasu kwitnienia czy też zawartości THC.


FORMULARZ REKLAMACYJNY

DANE KLIENTA:

Imię i Nazwisko: ......................................................................................................

Adres: ...................................................................................................................

e-mail: ..................................................................................................................

tel. .......................................................................................................................

Nr rachunku bankowego.............................................................................................

PRZEDMIOT REKLAMACJI:

Data nabycia towaru ................................................................................................

Nazwa towaru .........................................................................................................

Nr paragonu/faktury .................................................................................................

Nr karty gwarancyjnej ...............................................................................................

Ogólna wartość towaru .............................. zł

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI (opis wad i okoliczności ich powstania):

.........................................................................................................................
.........................................................................................................................
.........................................................................................................................

Kiedy wady zostały stwierdzone ..............................................................................


DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO:



(___) wymiana rzeczy na wolną od wad,



(___) usunięcie wady,



(___) obniżenie ceny,



(___) odstąpienie od umowy.



.....................................................

(czytelny podpis reklamującego)

OGÓLNE WARUNKI SKŁADANIA I UZNANIA REKLAMACJI KLIENTA

1.. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:

a). nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia;

b). nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

c). nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

d). została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.